Etichete

luni, 6 februarie 2012

O idee foarte tare,cele mai tari jocuri de agatzat fete

Baieti, ciuliti urechea,pentru ca azi v-am pregatit ceva interesant.Este vorba despre 3 jocuri de agatzat fete.Poate unii se vor supara pentru ca aceste jocurii sunt pentru ipad,poate unii nu stiu.. se vor bucura.Oricum eu o sa revin pe viitor cu mai multe astfel de jocuri si pentru Android sau PC.
 Brian Tong de la CNET-Tap that app a selectat pentru aceasta emisiune (Tap that app),3 jocuri numai "bune" de agatzat fete.
 Am postat mai jos videoclipul in care sunt prezentate acestea.Jocurile sunt:Harbor Master HD,What's the Diference,si Little things.
  Uite acum m-am gandit sa va si prezing pe scurt aceste jocuri pentru m-am gandit ca poate nu intelegeti engleza tipului de la CNET.

  Primul este Harbor Master HD.Jocul este gratis din magazinul de aplicatii al iOS.In ce consta jocul?Pai,jocul consta ghidarea navelor care iti apar pe ecran la porturile libere,si AI GRIJA!,  ca nu trebuie sa se ciocneasca cand amandoua se duc in acelasi port.Acum jocul functioneaza daca asa cum spune si Brian Tong fetei trebuie sa ii placa"apa".
 Urmatorul este What's the Diference.Este tipul de joc clasic in care trebuie sa gasesti diferentele intr-o poza ,deoparte si dealta.Jocul este unul in echipa si sigur te vei apropia de persoana cu care il joci.
 Iar ultimul este Little things.Este un joc de tip cautare,trebuie sa  gasesti anumite obiecte de diferite culori intr-o mare multime de obiecte asa cum o sa vedeti si in videoclip.Mai multe persoane pot sa joace odata si credetima e chiar bine sa fie asa...
 Ei bine acestea sunt jocurile nu mai ramane decat sa le descarcati pentru a le pune in aplicare,iar asa cum am spus si mai sus ,aveti in aceasta postare videoclipul de la Tap that app.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu