Etichete

marți, 7 februarie 2012

Motorola Droid Maxx Razr,sa te tot tina bateria!



Noul telefon al celor de motorola ,Droid Maxx Razr,pur si simplu m-a dat pe spate din cauza unor lucruri pe care le-am crezut incredibile.Aceste sunt pe care le vi voi spune si eu :
  ---cea mai buna baterie pe care a avut-o un smartphone vreodata si aici spun ca e chiar increidbila : are o autonomie in standby de circa 2 saptamani,si o autonomie in vorbire ce circa 21,deci aprope o zi intreaga va puteti da seama.Bateria este un Li-Ion cu o capacitate ce 3300 mAH,si asa cum am spus si mai devreme are o autonomie in vorbire de aprox. 21 de ore aproape dublu fata de modelul precedent Droid Razr.
---un alt lucru interesant este camera de 8 MP,procesorul cu frecventa de 1.2 GHz,si memoria incredibila a smartphonului de circa 16 Gb.
---hai sa nu mai spunem ca nu trebuia sa lipseasca la tot ansamblul asta : Wi-Fi,Bluetooth,microUSB,si nu in ultimul rand conectivitatea 4G(LTE)

  Este un telefon uimitor din toate punctele de vedere ,iar...cred ca am uitat sa va spun ce sistem de operare are acesta ,este vorba despre versiunea Android 2.3.5 insa este upgradabila pana la ultima versiune posibila a sistemului de operare:Ice cream sandwich 4.0
 Acum ramane la latitudinea voastra sa vedeti ce mai poate face acest telefon ,eu cam atat v-am putut spune din cate stiu ,mai jos aveti "trailerul oficial" al Motorola Droid Maxx Razr,un Hands-On si cateva poze cu acesta.

                                      










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu