Etichete

marți, 14 februarie 2012

Kingdoms of Amalur:Reckoning

  
 Jocul este o noua creatie a celor de la Electronic Arts.Prima data cand am vazut trailerul am ramas cu gura cascata din cauza gameplayului desvarsit care m-a cuceri de prima data.Inca nu am descarcat jocul pentru a ma convinge de complexitatea gameplayului dar va pot spune cateva lucruri despre joc in faptul informatilor ce le-am adunat de pe 2-3 site-uri.
  Kingdom of Amalur depaseste cu mult idea de RPG,dupa parerea mea si cred ca depaseste si cateva MMORPG-uri pentru ca skilurile sunt cu mult mai multe decat intr-un MMORPG si ofera o experienta de gameplay cu totul inedita.
  In acest joc poti alege dintre 4 rase fiecare rasa avand trei clase de abilitati("Might","Finesse",Sorcery"),iar pentru fiecare clasa exista 22 de abilitati(skiluri).
 Din cate am citit scenele de lupta sunt dinamice insa cred ca solicita si cateva caracteristici ale PC-ului pentru dinamicitatea cu care acestea sunt realizate.Kingdoms of Amalur.
 Grafica este in regula din cate am vazut si eu trailerul jocului ea te impresioneaza dar nu indestul pentru 2012 pentru ca putem vedea jocuri precum Revelations-Assassin's Creed si altele care il fac pe Kingdoms of Amalur sa arate putin demodat.
Insa e doar parerea mea despre acest joc iar peste cateva zile,dupa ce voi incerca si eu acest joc va voi arata cerintele de sistem si voi reveni putin la Kingdoms of Amalur.Aveti in aceasta postare si  trailerul de la Kingdoms of Amalur si astept parerea voastra referitoare la acest joc in comentarii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu