Etichete

vineri, 3 februarie 2012

Angry birds

 Primul joc drepre care vreau sa va vorbesc este unul pentru sistemul de operare Android.Sigur veti recunoaste acest joc,nu este un joc mare acum sa ziceti ca ....nu stiu,... este unul de circa 500 mb.Este un joc pe care il puteti gasi si in magazinul de aplicatii de google,in magazinul de aplicatii de la browserul Google Chorme.Dar tot odata poate fi descarcat si pentru PC.
  Angry birds este un joc creat de Rovio.Poate ca nu ati mai auzit de Rovio,nu stiu...dar va spun ca acest joc pe care l-au creat detine un mare succes in cadrul descarcarilor de pe Android market sau in cadrul Magazinului web Chrome.
In caz ca va intrebati cati oameni apreciaza Angry birds pe facebook atunci haideti sa facem un mic exercitiu:



      -Ganditi-va la un numar:

      -Inmultiti-l cu 4

      -Si apoi ....Spuneti-l!:))
Este vorba de nici mai mult,nici mai putin de 14.343.415 de oameni iar daca nu va puteti convinge dati clic aici desi numarul de persoane care apreciaza acest joc ar putea ajunge cat mai mare.



  Despre ce este vorba in acest joc.Nu este mare scofala dar totusi este pentru ca este totusi si destul de greu din punctul meu de vedere.
  IN TREI CUVINTE:
PASARI,PRASTII,DISTRUGERE!!!!!!!
  

Jocul se bazeaza pe principii ale fizicii pentru a folosi cat mai bine pasarile pe care le ai la dispozitie pentru a distruge castelele puternice ale "porcilor" si totodata pentru a-i distruge pe ei,bineinteles.
Pe parcursul jocului vei primii mai multe feluri de pasari pe care le vei folosii pentru a distruge castelele fortificate ale porcilor care devin tot mai rezistente cu masura ce avansezi in nivel.
E un joc distractiv si tot odata credetima..... CA CREAZA DEPENDENTA!
  Nu imi mai amintesc cate seri am stat pana la ora 2 noaptea pentru a termina un nivel care mi se parea mai dificil.Exixta si o cale de a baga bani in acest joc in cazul in care intalnesti un nivel mai dificil.Eu serios ca nu stiu cum e am terminat pana la urma tot jocul dar cred ca nu e ca in trailer sa vina o pasare mare sa te ajute sa termini nivelul:)).
 Deci chiar va recomand jocul Angry birds e unul interesant daca doriti puteti il jucati in orice varianta,eu unul l-am jucat in Chrome si in PC,dar il recomand si in android.Mai jos aveti un link catre trailerul de la Angry birds si inca un videoclip amuzant tot de la Rovio cu o noua versiune a Angry birds-Angry birds seasons. 
  Daca doriti sa-l incercati eu va doresc:
      DISTRACTIE PLACUTA SI SPOR LA JOC!:)

                               

                                             Angry birds youtube videos





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu